Brön

Hemma från jobbet. Eller ja, för en stund sen. Fick jobba över ett tag.

Kul: Micheles bröst var hårda och vi klämde lite på dom. Somliga trodde hon var gravid. Somliga tyckte hon skulle vara glad för "så kommer det inte alltid vara" haha.

Mindre kul: Beställningen på typ 60-70 menyer (kommer inte ens ihåg, så pigg e jag)

Förlåt: Mika för att jag var så dum mot dig hela dagen. Men jag gjorde det bara för att du skulle tycka det var roligare när klockan slog 7 och du fick sluta. Säger vi.

Synd om: Lina som var bajsnödig men inte kunde gå på toa.




Kommentarer
Postat av: Mika

Jag antar att jag tackar för det, då. Även om jag vet att du ljuger!! Men du vet vad de säger, hämnden är ljuv.......

2009-12-08 @ 09:05:24
URL: http://miklar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0