Dagens roligaste

Aaah, nu är jag hemma. Hittade ingen jacka hos mamma. Däremot några par skor som jag inte kommer ihåg att jag haft. Och mina skridskor tog jag hem nu med.

Pratade precis med en kille om att ragga på krogen och sådär.

"Tjejer går ju bara ut på krogen för att träffa killar, om dom inte har pojkvän med sig. Annars hade dom legat hemma och tittat på gilmore girls!"

Haha, vilka fördomar! Kan man inte gå ut bara för att ha kul? Hahaha...


Någonting som var sjukt kul idag, jag skrattar fortfarande, var när Ryan kollade på Jessies hamburgare o ba:

"Men usch, har du surgurka på din burgare?!
Jag:......Ryan, det heter inte SURgurka, det heter SALTgurka...
Ryan: Men VA?! Jag har alltid sagt surgurka!"

Så jävla lost! :D


Kommentarer
Postat av: jag

eller så är det som så att tjejer går ut för att ha kul, pratar med ngn kille för att vara trevlig å missuppfattas som att de raggar. sick of it.

2009-12-18 @ 02:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0