Fire burning

Tjoho. Personalfesten igår var skitrolig! Jag mådde helt ok. Kanske berodde på mängden panodil som fanns i min kropp. Jag tänkte lägga upp lite bilder här. Men orkar fan inte. Men det finns ju på facebook, både bilder och filmer! Dock dog min kamera efter ett tag! Men men.

Idag jobbade jag lunch. Mådde skit. Sen var jag på brandutbildning mitt ute i ingenstans. Först var vi inomhus i 1 timme, och sen ute o provade olika brandsläckare utomhusi 1 timme. Kul när man e sjuk. Stå där med blöta kläder o skor i kylan.
Sen skulle Coffe komma o hämta oss, så vi stod där. Han var i närheten sa han. Vi såg buss efter buss åka förbi. Där stod vi i 1 timme. I regnet. Och väntade. Och sjöng.

Typen av sånger vi sjöng:
Jag hade en gång en tå, jag hade en gång en fot, jag hade en gång en vänsterarm..
Coffee, Coffeee, vart är du? Köper du kaffeeee?

Det lät riktigt fint faktiskt.

Ikväll ska jag ligga här och värma mig under täcket. Imon är det jobb mellan 11-20 som gäller.
Man kan ju faktiskt jobba fast än man är lite sjuk.. :)


Jag och min (ena) svägerska... ;)


Kommentarer
Postat av: sannasanna

det var väldigt fina sånger. å trots att jag nästan är sjuk nu pga hela äventyret så är jag lycklig över bandets första studioalbum som kommer bli grymt...

2009-12-18 @ 02:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0