God Jul :)

Full rulle hela dagen!
Började med frukost hos Anders, Karin och Ellen klockan 9. (Tidigt enligt mig som nästan aaaaldrig är uppe vid den tiden! Haha..)
Sen blev de besök på lite olika gravar för o tända ljus. Sen åkte vi och hälsade på min morfar en stund. Och sen till mamma och där firade vi..
Åt god mat, mådde illa, åt lite mer, mådde ännu mer illa osv. Tomten kom. Ellen var livrädd! Haha, så sjukt söt! "Nej tomten, iiiinte tomten!" Haha :)

Fick en väldigt bra bok av Jonna och Fredrik. "Jag älskar bebisar" och andra lögner han säger för att få dig i säng. Tänkte börja skriva några rader ur den här på bloggen då och då. För den va bra! Hahaha..





Har förövrigt kommit fram till att jag har sveriges förmodligen sämsta hållning. Helt sjukt.

Imorgon blir det mer firande hemma hos min pappa. Det blir myz det med.

Så länge sugare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0