Grrrraoow

Jag uppdaterar inte lika många gånger om dagen längre. Detta beror delvis på att jag inte vart hemma så mycket. Jag har jobbat och gjort saker varje dag. Och så har jag vart sjuk. Och sjukt opeppad.

Jag har också börjat störa mig nåt så fruktansvärt på folk. Helt sjukt asså. Nästan så att man skulle ta sig några boxningslektioner igen för att få ut sin ilska. Jag har aldrig innan i mitt liv gått runt och vart såhär arg.

Jag stör mig bland annat på:

Folk som lägger sig i för mycket. Jag gör saker på det sättet jag anser vara bäst. Annars hade jag väl inte gjort det på mitt sätt. Jag säger inte att jag alltid vet bäst. OCH jag säger inte att mitt sätt ÄR bäst.

Folk som tror att dom vet bättre än alla andra. Alla gör saker på olika sätt. Man behöver inte alltid försöka få fram att man gör saker bättre än andra.

Respektlösa jävlar. VISA RESPEKT för andra. Ska det vara så jävla svårt?! (oj nu kommer jag på mig själv med att bli argare och argare! hahaha) Ta ner dina fötter från bordet när någon äter. Äckla dig inte bara för att. Flytta dina fötter från sätet när någon står brevid. Flytta på dig utan att någon ska behöva be dig!
Folk som t ex gör någonting så lite som att säga ett vänligt hej, flytta sig när man inte har någonstans att sitta, är trevliga... Haleluja!

Folk som tar någon för givet. Ja det säger väl sig självt..

Folk som tror att dom kan göra vad dom vill, utan att få skit tillbaka.
Ta ingen skit. Det gör inte jag längre. Jävlas med mig, och jag jävlas tillbaka.

Lägg märke till att jag skrev bland annat.

Jag tänker inte ens lägga upp någon liten rolig bild. För jag skämtar inte.

I'm fuckin pissed.

Och fråga inte "är det mig du menar" för då slår jag dig på käften........

Kommentarer
Postat av: julia

jag stör mig på skolbarn som inte kan hålla tyst eller sitta stilla på bussen!! det är inte så trevligt att få en armbåge i nyllet :(

ELLER när folk inte visar hänsyn till de äldre, typ inte kan erbjuda sig att stå, utan sitter medvetet kvar så tanten/farbrorn får gå längre bak i bussen och nästan ramlar!! helt irriterande xx

2009-12-16 @ 23:39:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0