Hemma

Nu är jag hemma! Trött som en korv.. Så de blir till o va hemma o städa lite idag typ.. =)

Glömde legget hemma så kunde inte gå till systemet efter jobbet. Lär väl få dricka nåt skitäckligt på nyår. :P
Fick sms från trädgårn om att det ska va stängt hela januari?! Jag skulle ju fan dit i helgen ju... Aja..

Vill bara påpeka en sak. Ni får tycka att jag e töntig om ni vill.
Det senaste har många folk tyckt att jag är grinig eller arg hela tiden. Det är jag, mot folk jag inte tycker om. Jag har helt enkelt slutat låssas att jag tycker om folk.
Orkar inte med omogna idioter som tror dom är något..
Stör mig också grovt på folk som ska klanka ner på andra hela tiden.. Tycker du jag köpt nåt fult, skit i det du, om jag inte frågar dig! Tycker du att jag har dålig musiksmak... Skit i det, det är väl inte du som lyssnar på det..
Säger jag att jag är glad för att jag har en ny favoritfilm så låt mig fan vara det då. Håll käften nästa gång....

Kommentarer
Postat av: julia

HAHAHA känner mig utpekad å favoritfilmens vägnar, förlåt, men det är bara så att jag verkar vara den ENDA som inte gillade den (är det konstigt?)

xx

2009-12-29 @ 20:49:35
Postat av: julia

...dess utom får jag också dricka skitdricka på nyår (ledsen i ögat)

xx

2009-12-29 @ 21:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0