Kvidevitt

Har spenderat den senaste timmen med att städa. Eller torka rättare sagt. Har fan torkat överallt! Det luktar riktigt gott. Och jag känner mig duktig. Det är en sak om det är stökigt, men skitigt behöver det ju inte vara!

Har även lagt ut bröd i mitt fönster eftersom jag har hängt ut en talgboll men fåglarna bara flyger förbi den hela tiden. Förbannade fåglar! När jag är såhär snäll... Otacksamt!

Ska jobba 16-23 idag. Innan dess ska jag hämta växel på banken. I vanliga fall brukar jag ha måndagsångest. Men inte idag. För jag ska va ledig i 4 dagar nu! Wiiihooooo... Och imorgon är det kaninparty! Sweeeet.


Jag matchar mina julsaker fint med rosa saker.
Hoppas ni lägger märke till att jag köpt rosa-bandet disktrasa.
Jag är fan godheten själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0