Lördag

Äntligen ledig! Och det är helg dessutom! Känns som om det var evigheter sen!

Hade tyvärr glömt ställa av alarmet och kunde inte somna om, vilket hade behövts efter inatt.. Har legat o tokhostat hela natten! Så jävla trött på o va sjuk nu!

Idag är planerna att jag ska gå på jul på liseberg på dagen och på kvällen se Avatar på bio, med Hanna. Det är ju rätt så fint väder ute, så får hoppas att det håller i sig..

Föressten, jag är sugen på att köpa en klocka! Tycker att dessa är rätt så fina faktiskt:



Va tycks?


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Den gråa va fin :)

2009-12-19 @ 20:12:40
Postat av: Karin H

Jag har en Vit Jet set med "pärlor" runt...Jätte nöjd med den! var på Rea på Ur o Penn...undra om det var 300 kr jag gav för den.

Sett att dom fått in massa färger...Grå var fin!

2009-12-19 @ 22:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0