Maju

Jahopp. Nu är man hemma. Kan börja med att berätta vad som hände mig imorse. En tragisk olycka minsann. Jag skulle för första gången, tror jag, koka ägg i denna lägenheten. Förr åt jag alltid ägg, men nu när man bor ensam bilr det inte lika mycket. Iallafall. Jag var så sjukt taggad inför att äta min äggmacka, när jag upptäcker att jag inte har något bröd hemma... Jag fick ta knäckebröd istället.
Jag blev lite stressad så därför bloggade jag inte imorse.

Jag måste få klaga på en sak. Ni som har bloggar med svart bakrund och vit text...
Vad tänker ni med? Man blir ju förfan halvt blind av att läsa!


Kommentarer
Postat av: Daniel

Ägg på knäckebröd.. blää helgerån!

2009-12-02 @ 22:16:31
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0