Med en kudde av cement..

Hjälp, varför tog jag inte några panodil när jag la mig igår? Buuhuuu.. Om man ändå fick ligga här i sängen hela dagen... Men nåågra fler julklappar måste inhandlas.

Hade jätteroligt igår! Började med förfest hos Jonna och Fredrik. Spelade hora och guitar hero, kollade på lite tv a la gamla julkalendrar. Blev för fulla. Hade tur att vi senare kom in på trädgårn. Hade tur att vi senare inte blev utslängda från trädgårn när somliga av oss var alldeless för överförfriskade *host*Fredrik*host*

Tack till mamma som först körde mig till Willys och sen hem till Jonna och Fredrik. Och sen kom och hämtade mig strax efter det eftersom jag hade glömt min väska hemma, och sen körde tillbaka mig till J och F.
Kan berätta för er att jag glömde min telefon när vi skulle gå till vagnen sen också. Så vi alla fick gå hem igen och sen tog vi en taxi in.
Hur kan man vara så dum?


Jonna, Henrik och Fredrik


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0