My my my

Sitter o väntar på att Hanna ska göra av sig så att jag kan börja dra mig innåt stan! Hon är ju inte den snabbaste myran i stacken direkt..

Det fanns inga platser kvar på Avatar.. Det hade man ju kanske kunnat ränka ut men.. :P Får ta det en annan dag helt enkelt! Jag fick ju biobiljetter från jobbet eftersom jag är växelansvarig. Så det är ju braaaaa.

Har förövrigt en massa sår på ena handen.. Alla knogar e såriga (ingen aning vad jag gjort) så det ser ut som att jag vart i slagsmål. Har även en lång reva på sidan av handen som jag fick när jag slog i en sak på en micro... Det såret blöder konstant.... Dom andra blöder inte, eftersom jag råkade slå knogarna in i en varm sak, även det på jobbet. Kanske var rätt så smart? Kanske var undermedvetet.




How did we ever get this way, where's it gonna go?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0