Oooh

Dåligt upptaterat idag kan man lugnt säga :)
Sanningen är att jag somnade 4 inatt så när jag gick upp så var jag lite förvirrad. Haha.

Efter jobbet så köpte jag en tröja som jag kollat lite på. Det är egentligen en killtröja tror jag. Men vafan, tyckte den va fin och så kostade den 400 istället för 800 som den gjorde innan. En tidig julklapp till mig=)
Fast jag lär ju inte använda den så mkt innan sommaren.


Det va inte så lätt o så till en bild på sig själv, haha


Här är den iallafall, vinkar till er.


Köpte även lite ögonskuggor. Välbehövligt.


Ikväll ska jag ha idol-kväll här. Haha. Jag Hanna och Mika bara som ska mysa till det lite. :) Har köpt chokladpudding, men tror nog att jag ska ta o gå ner till jobbet o köpa godis med! Haha.
Nu måste jag städa.. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0