Singalo

Tänkte bara berätta för er hur det går för mig på singalo! Alla dessa meddelanden har jag fått idag, från samma person, utan att jag svarat. Ni fattar ju hur grym jag är...
Eller hur psyko han är.



hej på dig vackra kvinna hur är det med dig jag e inte så ofta här inne men ville seja hur söt och vacker du e vill gärna lära känna dig om de e ok men du kan väll maila mig här eller mtt valiga som e ***@***
men du får ha det så bra ska fortsätta undersöka din sida och du e välkommen in på min sida
hade så bra


Hej!

Jag vill ge dig en diamant eftersom du verkar så snäll!
Jag har bakat en tårta åt dig, hoppas den smakar!

gillar såå mycke de din komppis skrivit om dig
de medelande den frästar mig värkligen
men du skulle inte vilja träffa mig på grund att jag e kortare en dig
snälla hör av dig


Kommentarer
Postat av: julia

vaaaart skrev han (eller hon haha) till dig?? facebook eller vat? haha han/hon vart lite naaaww iallafall :D xx

2009-12-13 @ 23:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0