Spritluckan

Det blev bestämt igår på jobbet att vi skulle ut. Jag, Michele, Lina och Peter. Efter en aningen tveksamhet från mig.. Jag jobbade ju 13-21 och mådde lite dåligt på olika sätt. Men vafan! Det blev så.

Skyndade mig hem o gjorde iordning mig på vad som för mig är en väldigt kort tid.. Typ 45 min. Och då dushade jag o tvätta håret, sminkade om mig och hela faderittan.
Ringde Hanna och hon bestämde sig för att följa med hon också.

Åkte till Michele på förferre. Helvete va snyggt hon har det hemma asså! Trevligt var det. Så vid typ... 1 (?) Gick vi bort till luckan o stod i kö en stund.. Jag hade inte med mig nåt bevis på att jag jobbar på resturang, vilket man måste göra där.. Men hade sjukt tur att komma in ändå!! (Mig var den enda han inte kollade) Puuuh

Hahaha... Kollade precis min telefon. Hade skickat ett sms till Mika som löd:
Haha jag e tur jag kom in! Ingen kort
Så det fanns nog flera anledningar till att jag hade tur som kom in... haha host..



Peter


Michele


Lina & Hanna


Jag


Delade taxi med Hanna och Lina. Hanna sov hos mig för hon jobbar nu. Och vi va la hemma 5 eller nåt. Stackars Hanna. Pratade precis med min syster som var på jobbet nu och skulle äta. Hon såg Hanna och sa att hon inte såg så glad ut.. Haha =)

Inte för att låta som en fjortis, men jag känner mig fortfarande full. Helt sjukt. Och snart ska jag ner till jobbet. Ska inte jobba dock.

TACK för en sjukt kul kväll tjejer!
(Räknar med Peter till det könet)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0