Ute i skogen

Nu är jag framme hos pappa, eller ja kom för ett tag sen.
Har precis ätit tacos med min kära syster-yster.


Satt och väntade på pappa utanför Ullevi, men fick sedan gå bort till Liseberg o möta honom där istället. När han satt i bilen o väntade på oss hade en annan tjej hoppat in o satt sig! Höhö. Trevliga överraskningar livet bjuder på ibland. Fast hon kanske inte tyckte att de va så kul.



Pappa


Anonyma Eva.


Jag lyckas alltid överfylla mina tacos.. GOTT.


"Ser ut som en blatteunge" enligt henne själv.

Nu blir det snart idol! Och nej, jag kommer inte glömma av att lägga ved i spisarna.. HÄ HÄ
Alexandra säger att jag ska blogga sen igen, så får la göra det.
Annars kanske man blir mördad i sömnen.


Kommentarer
Postat av: Eva Berg

Men va fan ANNA!!!!!

MOngo familjen :)

2009-12-04 @ 23:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0