Whoppi Mili

Ooh va trött jag är! Haha.. Men det är lite mysigt o sitta såhär på kvällarna o snacka med folk.

Jobbade 13.30-22.30 idag. Sjukt konstig tid. Men det var inte så mycket att göra så det var rätt lugnt, förutom vissa tekniska problem! Skulle jobbat den tiden imorgon också, men bytte mot 13-21... Känns mycket bättre.

Jaaha, vet inte vad jag ska skriva.. Råkade kolla in på kontoret idag när Erin satt vid datorn. Hon var inne och kollade på min blogg. Haha, känns kul faktiskt! Att man har några trogna läsare redan och så.. :D

Neefan. Ska snart börja blogga om lite roligare saker. Jag lovar.

wawawiwa

Kommentarer
Postat av: Erin

Här kollar jag även hemifrån. :)

2009-12-27 @ 12:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0