AjMinUmpa

Ännu en dag som flutit förbi. Rätt så go dag!
Det var kul att jobba, sen myspys att sitta kvar o vänta på Hanna med goa vänner!

På gymmet gick det bra! Och väldigt kul o se att man ökar i vikter! Feels good man!
Kan föressten berätta vad dom hände mig häromdagen. Körde benpress. Sen kom det två killar o satte sig efter mig varav den ena säger till den andra: Öka vikten. (Och kollar på mig typ: hähä klena fan) Dom höjer vikten och: Hrrrrrrmmmmpf nej han klarar inte ens att putta ifrån. In your face bitch.

Var precis nere på Coop med Tobias o köpte bananer. Bananer är gott. Och imorgon behöver jag bananer. För jag och Mika ska åka till Haga på våran 3-timmars "rast" så vi hinner inte äta ordentligt.
Vi ska promenera och ha det mysigt. Jag är lite kär i Mika! Hon är grrrrrrreat!

P.S.
Om du får ett sms av någon okänd där det står att du skall köra upp ett järnrör i röven, gör INTE det.
Det är ett lur-sms. Det gör skitont.


Kommentarer
Postat av: Mika

du är ju söt som socker!! jag längtar till imorgon!!

2009-11-20 @ 00:40:16
URL: http://miklar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0