Åter igen rattmuffar.

Hemma från gymmet nu. Jag kände inte alls för att gå dit. Försökte tänka ut några bra anledningar för att inte gå dit. Men fördelarna väger över nackdelarna så jag masade mig dit. Och jag ångrar mig inte! Det gick bra och kändes finemang.
I omklädningsrummet var det ovanligt många människor som svingade runt sina hängiga rattar och håriga muffar, så nu mår jag lite illa.

Grannen sjunger fortfarande. Men nu tycks han ha en kompis där. Kompisen gapskrattar varje gång han sjunger falskt (OFTA). Jag undrar om han fattar det nu, att han suger.
Förmodligen inte.


Wääähihooohooo (grannen som sjunger)


Nu ska jag städa lite och tända lite ljus så att det inte luktar fis när Mika kommer hit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0