Bo och hans bro...

Det var en man som hette Bo som varje dag cyklade över en bro, varje gång han cyklade över bron ropade han "hej jag heter Bo, jag cyklar över en bro!" En dag mötte han en kvinna på bron. Dom blev kära och bestämde sej för att träffas och ha sex under bron lite senare när ingen kunde se dom. När dom träffades underbron sa kvinnan "jag har mens så du får köra in den där bak." Och det gjorde han. När han stod där och juckade ropade han " Hej jag heter Bo, jag har sex under en bro!" Då ropade kvinnan "Hej jag heter Kjell, jag är utklädd i kväll!"


Hahaha, lite humor skadar inte såhär på kvällskvisten...
(Imorgon lär jag inte tycka skämtet är lika roligt...)

 





Kommentarer
Postat av: julia

haha först trodde jag det stod "bror" jag blev heeelt förvirrad typ: vadå bo cyklar över sin bror??

hahahah dum? xx

2009-11-07 @ 00:59:38
Postat av: Mika

HAHAHAH! Julle julle julle.. jag skrattar rakt ut här! fyfasen vad rolig du är ibland alltså! alltid steget efter, men ack så roligt steg!

2009-11-07 @ 01:09:11
URL: http://miklar.blogg.se/
Postat av: Karin

And that's Bo's coming out story. Very, very cute.



(Rättfärdigar engelskan med att jag inte kan något svenskt ord för "coming out story", då det är hämtat direkt ur L Word...)

2009-11-07 @ 11:28:32
Postat av: julia

vad rolig du är IBLAND!? vafasen? hahaa är jag inte alltid rolig? huhuuu ;)

2009-11-08 @ 19:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0