Can't touch this.

Igår var ingen bra dag, humöret va inte på topp. Alltid när det är så ska alla fråga om det är något som är fel, o gärna veta vad felet är. Hade jag velat berätta hade jag gjort det på en gång, som jag gör med Mika. Hon har fått lyssna på mina problem konstant den senaste tiden.. Underbara människa..  Spank you very much!

Idag har jag vart trött, jobbade stängning igår... Så har vart.. Allmänt trött bara.. :P Tur att jag har min växelkassa att ta hand om så jag kommer ifrån människorna då o då.

Gymmet gick väl sådär, orkade inte. Men men.. Man kan inte vara bäst på allt.

Nu har jag vart hemma hos Tobias en stund o pratat, men han får ingen länk.. För han e skadad... Försöker mobba mig...... Tjockis.

STORT GRATTIS till Jennie och Jocke som väntar sitt andra barn! Jag har haft det på känn ett tag utav ett par anledningar.. Men idag berättar Jennie det på sin blogg, typ. Så jag passar på att säga grattis här jag också, ni är så fina tillsammans alla tre, o snart fyra ! :)

Snor bilder på er alla.


                                
                      Mika                                   Tobias                           Elin, Jennie och Jocke
                  

Kommentarer
Postat av: Karin

Ett till barn, alltså? Det var som fan.

2009-11-05 @ 19:49:14
Postat av: Jennie

Tack så mycket gumman! :)

2009-11-05 @ 19:59:56
URL: http://mamijen.blogg.se/
Postat av: Karin H

Skriv att du snart ska bli Faster oxå =) hihi

2009-11-05 @ 21:24:33
Postat av: Mika

vilken mysig bild på familjen! :)

tack för de fina kommentarerna, du är för söt. gött att vi har varandra där på jobbet tycker jag. du vet att jag längtar ;)

2009-11-06 @ 00:51:20
URL: http://miklar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0