Dagen efter

Trevligt hos Mackan igår. Gott snacks! Haha ;) Men det är alltid lika trevligt hos Mackan.
Hans systerdotter Madde är också en trevlig prick! (dom bor ihop)

Det är lustigt hur folk öppnar upp sig på fyllan. Klart alla vill lätta sitt hjärta,
och med lite alkohol i kroppen kommer saker man kanske aldrig berättat för någon fram..



Singstar kan vara lite irriterande vissa stunder... Lite så... partykiller.
Spelade föressten guitar hero för första gången igår (har altid tyckt de sett så tråkigt ut)
Men det var kul faktiskt, fast jag sög ju! Ska nog köpa det faktiskt. :)



När jag kom hem så var jag sjukt förbannad. Ville döda en person..
Tog fram en yxa och var påväg ut.
Nej nu skojade jag till det lite. Men var arg iallafall. Tills jag somnade så gott i min sköna säng.

Nu ska jag snart kliva upp ur min sköna säng och gå bort till min mamma.
När jag kommer hem ska jag berätta hur mina cider smakade igår!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Haha nu ska du inte vara sån Anna! :D

2009-11-22 @ 15:10:26
URL: http://mamijen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0