Drömmar

Jag drömmer alltid väldigt konstiga saker. Den vanligaste drömmen jag har är att det hänt en olycka och jag ska ringa 112, men det går bara inte. Det blir fel nummer hela tiden.

Men när jag är ovanligt stressad brukar jag gå upp och göra saker i halvt medvetande. Typ tända lampor, ta fram saker, leta efter saker som jag inte har.

Inatt drömde jag att det var någon i min lägenhet, så jag var tvungen att klä på mig någonting för att den inte skulle se mig näck. Det kom jag på nu eftersom det ligger en hög med kläder framför sängen.
Jag kommer inte riktigt ihåg, men jag antar att jag kom på att det var rätt korkat att tro att det var någon där så jag tog av mig kläderna igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0