Felåt

Jaaja ursäkta mig att jag inte skrivit någonting idag! Är faktiskt rätt aktiv i bloggen i övrigt tycker jag! Huh

Jobbade först 11-14 och sen 16-20 så satt kvar på jobbet på "rasten" och hade det trevligt med övriga springpassare.
Min pappa kom förbi jobbet också, det var en trevlig överraskning! "Någon vill prata med dig i kassan! -Nej vafan har jag nu gjort" Typ så. Ska planera in en festfri helg ute på landet hos min käre far och övriga familjen snarast! =)

Nu på kvällen har jag roat mig med att göra matlådor och diskat. Fick kritik av Tobias angående mängden disk i min diskho.  Kommer från rätt.
Tobias ringde mig förövrigt igår och grät (ja på riktigt) av glädje över att han vart bättre än några gamla rivaler som han stod brevid på gymmet. Sen skulle han gå o köpa en lott för han kände sig så tursam! Delad vinst hoppas jag på om han nu vinner någonting. Eftersom han köpte lotten med mina pengar.

Morgondagens planer: Jobba 11-14, vänta på Hanna, gå o gymma. Sweeeeeet.

Nu ska jag kolla om jag vann på lotto.

Pözz o kjamiz

Kommentarer
Postat av: Eva

Du är välkommen :)

2009-11-21 @ 13:04:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0