Gårdagen

Haha, ja vad ska man säga.
Jag och Hanna hade bestämt oss för att gå till Golden. För gamla tiders skull sa vi. Vad tänkte vi med då? Jag skämdes när jag var påväg dit och undrade vad vi höll på med.
Vi kom in, det luktar svett. Nu vill jag inte verka ond och rasistisk så jag säger ingenting mer om folket som var där. Det tog ungefär 1 minut innan någon tog mig på röva. Då var jag rätt redo att gå. Vi köpte oss varsin cider, svepte, o sen gick vi. Med skam i kroppen. Aldrig mer. Haha.


(Googlade svett)

Vi bestämde oss att gå till Rock Baren istället. Där luktade det prutt. Som vanligt.
Och vi var nyktra. Vi gick till Max istället.


(Googlade prutt)


På Max satt vi i kanske.. 2 timmar?.. o tjötade. Det är vi rätt bra på. Så var la hemma vid halv 4.
Det var den kvällen. Glömde kameran dessutom.


(Gammal bild på oss dårå.)

Nu ska jag ligg här o slappa ett tag. Sen ska jag städa o sen fara upp till
Hanna o färga hennes hår o sånt därnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0