Grisar eller barn, det är frågan.

Jag försöker hålla mig lite uppdaterad, därför läser jag aftonbladet varje dag. På nätet då.
Dom senaste dagarna har huvudartikeln handlat om misshandlade grisar. Varje dag en ny artikel. Där kan man läsa om missskötta grisar med bölder som äter på varandra och sedan blir julskinka.

Idag rätt långt ner på sidan hittade jag en artikel, publicerad idag, om en fyra årig pojke som blivit misshandlad och torterad av sin styvpappa.... Och det skulle vara mer intressant att läsa om grisarna än den stackars pojken eller?! Helt sjukt.

Grisarna vann över barnet denna gången. Snällt.

HÄR är artikeln om pojken.

Kommentarer
Postat av: julia

hörde på radion om den stackars pojken! fyfan, precis som stackars bobby som dog för några år sedan! helt hemskt, frätande vätska i ögonen, tändare på huden, blev straffad och fick hålla upp armarna tills han inte orkade! fruktansvärt :'(

2009-11-27 @ 09:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0