IKEAs ljus is the shit.

Det var kallt att sova inatt, elementen var avstängda! Men jag vaknade rätt utvilad ändå.

Vid 11 frågade Karin om jag ville följa med till IKEA, jag tackade ja och vi bestämde oss för att hon skulle komma till mig 12. Då låg jag i sängen. Tänker; innan jag ska gå måste jag: duscha, blåsa håret, sminka mig, hitta kläder, äta frukost... osv... Men nej jag tar o byter lampor först.. Självklart tappar jag en lampjävel i golvet, fram med dammsugaren.. Suger in ett "bälte".. (Som jag inte tagit ut ännu) Så det blev stress stress stress. Men var klar klockan 12 !

På IKEA var det inte så mycket folk, TREVLIGT!
Köpte shotglas, toaborste, tuschpennor och självklart ljus!
Så mysigt o tända ljus när det är såhär mörkt ute.





Gick till jobbet för att möta upp Hanna och Åsa för ett träningspass.
Där satt vi i tre timmar innan vi rörde oss mot gymmet. Så kan det gå!

Kom hem vid halv 8 och ställde mig och lagade mat. En portion att äta då och två matlådor, som alltid är bra att ha. Sen kom Tobias, han åt upp ena matlådan och tog med sig den andra hem! Hahaha.. Aja.

Har fått klagomål på att jag inte skriver så många gånger om dagen, ska bättra mig!
Det kommer nog ett till inlägg i kväll t om. :)

Later!


Kommentarer
Postat av: julia

tog han dina matlådor??? vilken djävul! :(

2009-11-16 @ 23:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0