Jag är lite tragisk..

Mitt internet kom precis igång för dagen. Snacka om att jag vart irriterad för att det inte funkat. Istället för att göra någonting vettigt har jag suttit framför tv:n hela dagen. Jag som nästan aldrig kollar på tv!

Varför gick jag inte o tränade? Aja, det är för sent nu.. Börjar jobba kl. 4..

Någon mat har jag inte hemma heller.. Eller, jag har allt förutom typ kött, kyckling, fisk.. Och nån sallad är jag inte sugen på! Det blir till att äta på jobbet innan jag börjar.. Inte för att jag är sugen på det heller.. Men men..

Tror jag är vinter-deppad..

Bläää...

Har föressten fler besökare än vanligt vid denna tiden... Kan det bero på min länkning från storbloggaren?

Aligator

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0