Jobbig kväll..

..minst sagt.. Har mått rätt illa.. Suttit på i badrummet och mått piss... Men sen ringde
Hanna för hon hade känt att det var någonting som var fel... Haha, söt.. Nu mår jag bättre faktiskt.



Sen är det massa dumma rykten som går på jobbet. Som nu plötsligt JAG får skulden för att ha startat. Har iallafall gjort ett försök till att berätta för personen det handlar om att jag inte startat ett piss. Men sen får man ju se om man blir trodd eller inte. Finns inte så mycket man kan göra åt saken helt enkelt.

Men stort tack till dig som sagt att det är jag! Verkligen snällt!



Och sen en annan sak. Som inte har med ovanstående att göra. Och ni kommer inte fatta någonting typ.. :P MEN om man har en hemlighet om någonting som någon någongång kan komma o säga att man ljuger om så ska man göra allt för att ha bevis. BevisBevisBevis på att man talar sanning. Datum, händelser, tider, samtal, sms. You name it ! Man får ju inte va dum.


Kommentarer
Postat av: Mika

jag tror jag fattar både 1an och 2an där.

2009-11-30 @ 20:37:47
URL: http://miklar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0