Mmm tacopaj!

Äntligen hemma! Jag va grym på gymmet i mina nya kläder! Haha..

Nu ska jag göra tacopaj! Det är så sjukt gott. Blir en bra matlåda till jobbet i helgen också.
Mmm jobba lönehelg. Kommer bli skitkul.
Fast  på kvällen ska jag göra någonting kul. Men det berättar jag imorgon.


Vill bara säga att jag kommer INTE skicka "nakenbilderna" från min kamera till NÅGON. Har fått några förfrågningar på detta. Jag kommer inte heller lägga ut dom utan maskering. Och några namnavslöjanden blir det inte heller! ;) Mohahaha... Men visst, fler bilder kommer säkerligen ploppa upp här i bloggen. För att retas.
Men det är sjukt kul att så många undrar.... :)


P.S. Ser inte pajen på bilden lite äcklig ut? Min paj ser god ut.


Kommentarer
Postat av: Fredrik N

Jag vet namnen ! :>

2009-11-27 @ 19:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0