Mmmh

Inte min gladaste dag på jobbet. Hade sjukt ont i huvvet, men efter 3 panodil så gick det iallafall. Fick sluta 20 minuter tidigare! Wihooo. Det är jag tacksam över.

Dagens roligaste: Ryan till en gäst: "Det blir 77 riksdaler.....Eller 77 sjuka sjömän."
Ryan är inte den vassaste kniven i lådan.

Imorgon ska jag gå till jobbet lite tidigare för att hämta växel på banken.. Men fixade iordning i kassaskåpet nu ikväll så att jag inte behöver komma dit sååå mkt tidigare. =) Och efter jobbet ska jag till gymmet. Ska bli sjukt skönt! Jag längtar faktiskt.


En bild som höjer mina läsarsiffror! Kanske borde lägga ut resten också...? ;D
(Ni får kolla lite längre ner på sidan för den bakomliggande historian)


Kommentarer
Postat av: Evelina

Är sjukt nyfiken på å få veta vilka det är på bilden=P

2009-11-27 @ 13:11:24
URL: http://lijna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0