Mördarkatt

Det finns en katt som alltid är utanför min lägenhet.. Den bor väl här någonstans.. Den är skitläskig! Det är ingen sån katt som man vill gå fram o klappa, utan man vill mer hålla för ögonen så den inte klöser ut dom.
Imorse när jag skulle göra frukost kollade jag ut genom fönstret. Och där satt katten på en bil. Antar att den stulit den... Men när jag gick hade den kört iväg.


Hemska mördarkatt..

Och nu vill jag berätta för er hur det gick för min vante!
Hittade den hängandes i en buske på väg till jobbet. Den var blöt.
Den sitter just nu i karantän i köket.


Kommentarer
Postat av: Mika

låt oss veta vad du bestämmer dig för ang vanten. jag kan knappt sitta stilla pga all ivrig nyfikenhet. den där vanten har förstört min sömn.

2009-11-15 @ 22:46:29
URL: http://miklar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0