PizzaTisdag

Vaknade för en liten stund sedan av att min granne spelade och sjöng kasst som fan som vanligt.
Ibland förstår man inte vad folk tänker med.. Hör han inte själv hur dålig han är?


Själv så förstår man hur dum man är. Som häromdan när Sanna frågade om hennes kläder inte passade ihop. Då sa jag såhär att det spelar ingen roll om kläderna inte passar ihop,
så länge man vet om att man ser för jävlig ut.
Själv hade jag blåa mjukisbyxor, svart tröja och brun jacka. Men jag visste om att jag såg förjävlig ut. Jag brydde mig inte så mycket om det.


Idag är det Pizza-Tisdag då. Tänkte gå dit faktiskt. Fast jag går tillbaka till sallad igen....!





Efter det ska jag träna och sen hem o städa min bokhylla! Haha..

Ikväll är det dejt med Mika som gäller.
Fast hon hade lånat ut filmen vi skulle se så vi får la se på hur de bliiiir.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0