Recensionen

Nu är jag hemma från mamma. Fredrik var där o vi åt pizza. Nu mår jag illa igen.
Varför äter jag pizza?
Vi åkte förbi Fredrik o Jonnas lägenhet o kollade på den, jag hade själv kunnar tänka mig att bo i det området som dom bor i faktiskt. Vi åkte även förbi Willys där jag o Fredrik fick stå i kö i typ 20 minuter med en svettluktande pisshög framför oss. Då mådde man ju bra....




Nu kommer vi till cidern...



Winter: Smakade lite som treo, fast inte lika mycket. När t om JAG inte kan dricka av en cider, då är den fan inte god. Nej, lite bättre hade dom kunnat göra ifrån sig.

X-mas: Det är samma som vart i butiken dom senaste åren. Den med glitter i. Den smakar faktiskt inte så mycket den heller, men godare än Winter! Tycker jag iallafall. Och när man kommer till slatten är det väldigt mycket glitter, som man känner i käften.

Om ni tycker mina recensioner var dåliga beror det på att jag inte kommer ihåg så jättemycket av smakerna eftersom jag drack dom sist av alla mina cider.
Visst, det var inte bortkastade pengar men... Kommer inte köpa dom igen! =)

Nu ska jag ligga här i sängen med min jacky och mysa till det lite, hoppas på att det finns någonting kul att kolla på på någon web-tv. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0