Söndag

Nu sitter jag och äter frukost.. Det är gott.

Såhär ser jag ut när jag äter frukost.


Ska snart iväg o jobba. Jag längtar tills klockan är 8 och jag slutar.

Jag kunde inte somna igår.. Låg o skrattade högt för mig själv för jag kunde inte sluta tänka på en sak som hände på jobbet... Jag, Jocke, Ryan och Jessie stod i disken och pratade.. Plötsligt kom Lucas smygandes och skrek till. Alla blev rädda och ryckte till.. Men Jessie... hahahah.. aaah... han stod o drack och han blev skiträdd så han slängde upp colan i ansiktet på sig själv. Fan va jag skrattade.

Vi hörs när jag kommer hem... =) Puzzah


Kommentarer
Postat av: Högsta Hönset

Hur ofta har man kameran tillgänglig när man äter frukost? VÄX UPP!

2009-11-29 @ 12:52:27
URL: http://snyskhymmer.blogg.se/
Postat av: mika

HAHAHAH! fyfan vilka jävla klappträn det finns på det där jobbet alltså. tar det aldrig slut?

2009-11-29 @ 13:21:58
URL: http://www.miklar.blogspot.com
Postat av: julia

det viktiga är inte hur du ser ut när du äter

frukost, utan VAD du äter! ser sjukt gott ut, som nåt segt o vitt! vad är det? måste veta! xx

2009-11-29 @ 16:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0