That's how you know..

Nu har Mika gått hem. Vi hade jättemysigt! Köpte lite godis o sådär så har mölat i oss.


Alltid mysigt med tända ljus! :)


SnyggMika!


Mikas film funkade inte på min dator så vi fick ta en av mina. Det blev förtrollad. Och just nu, som efter varje gång jag sett den, känner jag mig sådär glad inuti.



Efter jag tagit korten där uppe skulle jag kolla på dom. Då upptäckte jag någonting sjukt kul. På festen jag var på i helgen hade jag med min kamera, men tog inga bilder. Den låg i min väska i köket. Men några hade tydligen lånat den ett tag och tagit.... väldigt intressanta bilder med den. Minst sagt! Hahaha!


Här är en av bilderna. Dom andra är minst lika intressanta.


Kommentarer
Postat av: Mika

otroligt roligt! jag småfnissar fortfarande! hihi. vi ses imorgon!:D

2009-11-25 @ 10:16:52
URL: http://miklar.blogspot.com
Postat av: Anonym

ha ha jag gick in i rummet när dom tog kort ha ha men jag vände lika fort jag såg att dom inte hade så mycket kläder på sig

2009-11-27 @ 01:15:39
Postat av: Anonym

det är din plikt att publicera alla bilder nu anna. Ett namn eller två vore inte heller fel. Har dock mina teorier.



/Mr X

2009-11-27 @ 11:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0