Tisdag.

Ny dag, nya tag. Tänk innan du pratar. Man lär sig av sina misstag.

Tisdag idag alltså! Jobba 11-14. Sen, baapapapaaaaa, Pizza-Tisdag såklart!
Jag har fått synpunkter på namnet Pizza-Tisdag. En vän till mig trodde att jag åt pizza varje tisdag. Han blev arg och tyckte att namnnet var missvisande när jag berättade för honom att jag aldrig ätit en pizza på en Pizza-Tisdag. Det är sannt! Aldrig!
Men vi äter ju trots allt på en pizzeria! Och varför ändra namnet på en tradition bara för att JAG aldrig äter pizza?
Nähääe du! Pizza-Tisdag it is!

Och efter det; gymmet.

Hörs ikväll!

Kommentarer
Postat av: julia

vad äter du då?? :/

2009-11-17 @ 14:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0