Träning

Jag är en person som ger efter väldigt lätt, tyvärr. Viljestyrkan är inte hög här inte, iallafall är det kommer till saker som god onyttig mat och att lata sig.

Men idag har jag haft mitt gymkort i 1 månad OCH jag har, som planerat, tränat 3-4 ggr i veckan. Minst 1 timma varje gång, och jag tycker det är roligt. Jag har t om börjat få lite halvt synliga muskler.
Onyttigheter äter jag varannan lördag, när jag är ledig. Och om det skulle vara så att någon fyller år.

Förra gången jag började gymma gjorde jag det med min granne. Han tyckte att jag sög, så då tyckte jag inte att det var roligt, så jag slutade ganska snabbt att gå dit.
Men nu jävlar ska jag inte sluta gå dit. Jag har roligt!

Jag och Hanna satsar på beach 2010 i god tid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0