Trött som en död ko.

Helgen va super, är dock väldigt trött för tillfället, även hungrig.

Det var inte så många som kom till Hanna, men vi hade självklart kul ändå! Det var väldigt mycket som spilldes ut dock. Hanna spydde i soffan också. Fast det var innan alla kom,
när vi spelade ett kortspel. Lilla Hanna.

   

 

  

När vi kom till trädgårn var det för första gången någonsin ingen kö, så vi gick in, efter att ha övertalat vakten att Hanna inte var för full. Efter det fick vi stå och vänta på att dom skulle öppna hela stället (?), vilket dom alltid har gjort vid tiden vi kommer det. Har jag missat nåt eller?
Var det något speciellt igår?

När vi kände att det var dags att gå hem, då var det jag och Hanna som fortfarande höll ihop, resten var på andra platser (Karin var kvar på trädgårn, men det visste inte vi) 
så gick vi o käkade på max. Sjukt gott.

Jag åkte hem till mitt och Hanna åkte inte hem till sitt.. host.

På vagnen hem mötte jag även Karin Kotte.. Killarna runt om mig kollade lite konstigt på mig när jag började ropa "KOTTE, KOTTE" Men hon hörde inte mig,
så fick ändå lyfta på fetarslet och gå fram.



Idag
har jag då vart på kalas hos Ellen. Det var mysigt.. Så söt lillfisen! 
Det är bara hon som får vara med på bild i bloggen,
resten som var där va inte lika söta som henne... ;)
(och jag orkar inte lägga upp fler bilder för jag e dödstrött)

      


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0