Utvald

Nu är jag hemkommen. Vad har jag gjort för att förtjäna så många läsare idag? =)

Sushin var sjukt god.. Det var ett tag sen jag åt det.

På stan köpte jag ett par träningsbyxor och en jacka. När jag stod där i kassan kollar jag på kassaskärmen och där står det DU ÄR UTVALD! Killen i kassan kollar snabbt upp på mig och säger ganska glatt: Du är utvald! Eh jaha? var min första tanke.. Killen: Jaa du är utvald till att berätta vad du tycker om denna affären! Kul.



Byxorna har jag på mig nu! Dom är sjukt sköna. Och jackan var jättebra, den hade jag på mig när jag gick hem. Jag frös inte.

Efter stan åkte vi hem till Josefine för att kolla på film. Gick in på Willys för o köpa dricka o så. När vi kom utanför kassorna såg jag till min stora lycka att det fanns barbapappa i en aoutomat!!!!! Glädje. Jag köpte 2 stycken.

Barbapappa och Barbazoo !

Nu ska jag se på tv.


Kommentarer
Postat av: julia

buuuhuu!! :'(

av hela mitt hjärta vill jag ha dom!!

2009-11-25 @ 23:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0