Rattar och muffar

När jag går och gymmar tycker jag om att vara helt ensam i omklädningsrummet.
Men ibland råkar man komma vid fel tidpunkt, t ex när ett gympa-pass ska börja.
När omklädningsrummet fylls med kärringar, ja det är oftast kärringar som gör detta jag vill klaga på,
så kan man inte kolla någonstans förutom rätt ner i golvet.
Annars får man men för livet.

Jag kan inte förstå varför dom måste gå runt, böja sig och sådär helt öppet.
Dom är inte hemma, dom är bland folk.
Hade jag velat se nakna människor hade jag gått in i den gemensamma bastun och kollat på killarna.

Men snälla, håll era äckliga muffar och hängiga rattar för er själva.


Kommentarer
Postat av: Jossan

Tänk då här i holland där vi har gemensamma omklädningsrum.. Här får man se allt.. haha. Vilket inlägg asså :P

2009-10-28 @ 23:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0