Singalo

Hanna tycker tydligen att jag behöver bli en pojkvän rikare, hon har gjort en beskrivning av mig på Singalo.
Beskrivningen lyder såhär:

vad ska man säga? Anna är bra på precis på alla sätt, har sjukt bra humor, världens snyggaste ben, snäll och ställer alltid upp. Man har aldrig tråkigt m anna. Hon e kort och gott the shit!
Hon söker en lång, charmig rolig kille. Fördelar e om du hejar på ifk e från gbg och inte har röda byxor. Träffar du anna en gång vill du absolut träffa henne igen...
så fan banga nu inte att träffa henne:)

Charmig Busig Söt Snabbtänkt En god lyssnare Pålitlig Familjekär Superkul


Om detta kommer göra mig med pojkvän kan ju diskuteras...
Än så länge har en gamling och ett psyko skrivit till mig.

Plus att jag är ju redan osunt förälskad!


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Tjoho Anna..Fan va kul att du bloggar..det ska bli kul att läsa det..så hanna har lagt upp dig på singalo..kul..men allt hon sa stämmer ju bra så man vet ju aldrig om du får nåt napp..

Kram Charlotte

2009-10-28 @ 19:18:20
Postat av: Mika

haha! sjukt kul! hoppas du får napp snart då, håll mig uppdaterad!;)

2009-10-29 @ 01:20:34
URL: http://miklar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0