Gårdagen!

Hade lite mycker för mig igår så hann inte blogga, och presenten visar jag sen för jag har inte tagit kort på den.. Startade dagen med att gå o möta Hanna på jobbet och så for vi hem till Jonna. Vi tjötade och Jonna bjöd på mat, blev jättemätta haha.. Gott vare!



Sen åkte jag och H in till stan och gick runt lite... Hade tydligen inga pengar på kortet så får fixa det nu och åka in idag igen haha.. Satte oss vid kanalen och åt glass, där stannade vi ett jävla tag, jätteskönt!



Gick hem till H, hittade världens största banan och kollade film, sen gick vi till avenyn och fikade med Camilla och Åsa till klockan var 00 o då åkte jag hem =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0