Härliga uppdateringar i helgen! Höhö

Har knappt suttit vid datorn för en gångs skull!

Igår åkte jag hem från pappa och när jag kom hem gjorde jag mig iordning på mindre än 1 timma, vilket är ovanligt snabbt för mig! Haha :D
Åkte ner till jobbet, mötte Hanna. Vi åkte hem till Mackan och sen hem till Hanna för att hon skulle göra sig iordning. Medans hon gjorde sig iordning drack jag lite för mycket vin och ringde lite för många samtal. Men roligt hade jag!
Det blev trädgårn som vanligt, alltid kul! Där dansade vi som in i helvete och träffade sedan Bring och hans vänner. Kommer inte ihåg när vi gick därifrån, men fan va jag inte mådde bra. :)

Idag har det vart bakishäng med Hanna.. Satt uppe vid poseidon och åt sushi, pratade och tummade på lite planer om sommaren.

Det sitter en... va heter det.. en sån man ropar ut saker i.. högtalare typ på poseidon.. Och hela tiden ropade "han" mammaaaaaa, mamma, mamma!, paaaaapppaaaaaa, pappa osv... hahaha va e grejjen?

"Råkade få" en present av Hanna idag.. Visar den imorgon, den va jättesöt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0