Lördag

När somliga njuter av ledig helg har jag fortfarande två stängningar kvar att arbeta! Vi ska vara väldigt lite folk inne, så det lär väl bli lite... sena... stängningar. Och jobbiga. Men det bli fina pengar!

Igår jobbade jag 12-16, när jag gick till jobbet var det strålande sol och när jag skulle hem pissregnade det. Så jag satt kvar på jobbet tills mamma kom och hämtade mig. Sen åkte vi o hämtade Anders och Fredrik o sen bjöd min mor på resturang! :) Det var mysigt och jättegod mat!

Efter resturangen åkte jag till Åsa och såg på så ska det låta o spelade yatzy med Åsa, Sanna, Emelie och Julia.. Senare kom Camilla och Hanna.. Åkte därifrån vid halv 1 med Sanna och åkte hem till Lina för hon hade fest och även det var svinkul! :D Drack vin och tyckte inte det var så jätteäckligt som jag brukar tycka! Var la hemma vid..3?

Jag ser fram emot nästa vecka nåt så sjukt! Först blåvitt matchen på tisdag.. Fick 3 vip biljetter från jobbet, om jag inte sagt det.. Haha.. Plus att jag bara ska jobba 9 timmar sammanlagt för sen har jag tagit semester i några dagar så blir ledig 6 dagar på raken. Helt underbart välbehövligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0