Godmorgon

Gårdagen började hos Hanna, när jag kom var Fredrik och Michele redan där. Vi spelade lite kortspel, åt chips och blev allmänt lulliga.
Sen begav vi oss till trädgårn där vi för en gångs skull slapp stå i kö sjukligt länge vilket var skönt. Det var jätteroligt där inne! Väldigt massa dansglada folk! =) Jag fick sluta när jag låg på topp, men det är väl så det ska vara, eftersom Fredrik blev utslängd. Haha.
Tog vagnen hem. Väldigt bra eftersom jag är fattig. Brukar ha lite för generösa utgifter på fyllan. Men kommer som sagt förmodligen inte gå ut mer denna månaden. (Jag räknar mina månader från lön till lön, haha)

Min kropp har automatiskt ställt in sig på att vakna 9.30... Varje dag. Helt sjukt enligt mig. Borde inte min kropp vilja vila några fler timmar? Jag la mig faktiskt 4 inatt.. Kommer vara död ikväll!



Jag och Michele!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0