Nu börjar jag igen, haha.

Efter lite tjat från mina medmänniskor och efter att ha fått tummen ur röven tänkte jag börja blogga igen, vad sägs om saken?
Ser på min statistik att några av er vart inne och kollat varje dag om jag skrivit något, gulle er. Jag ska göra mitt bästa för att vara lite rolig nu och blogga dagligen! :)

Såå, vad har hänt det senaste? Har mest jobbat. Tagit extratider. Börjat gymma igen efter en förjävlig magsjuka/feber/förkyldning/öroninflammations vecka. Umgåtts med mina älskade vänner (mest Hanna, men hon är ju den mest älskade). Bokat en resa till Ayia Napa i Augusti.

Yes, en underbar resa är bokad, betalade faktiskt dom första tusenlapparna på den idag. Så nu är det bara att jobba röven av sig o spara pengar tills om 157 dagar (ja, det stod i min bokning, jag har inte räknat) då det blir 2 veckor av sol o bad! Fyfan va skönt det ska bliiii. Kommer hem lagom till min käre vän Tommys bröllop.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0