Argsint

Sitter här o har tråkigt som en apa. Plötsligt skriver en kille till mig på msn, någon jag inte har pratat med på jättelänge.. Trevligt tänker jag! Tills han säger: Sitter här med halvstånd och myser.
Jag ville slänga datorn i golvet. Jag är så jävla irriterad! Typiskt killar.

Jag fick även en jävligt välförtjänt ursäkt av någon av det manliga könet innan jag gick till jobbet. Jag vet hur dom ska tas! Haha.


Inser nu när jag skrivit detta att ni måste tycka att jag är en väldigt arg och irriterad människa.. Då har ni fattat rätt! Muhaha

Kommentarer
Postat av: Mika

`hehe ibland blir man fan tokig alltså. hoppas datorn klarade sig!

2010-01-08 @ 10:27:40
URL: http://miklar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0