Gårdagen

Fick klippt mig efter lite om och men. Men endast 1,5 cm. Jag är nöjd! Haha. Fast nästa gång blir det nog lite mer av en frippa, istället för bara en massa längder.
Köpte en ny klänning, det var bra, den var fin.

Det var då Fredrik och Åsa som båda fyllde år, eller ja, dom fyller år idag.
Utav mig och Hanna fick Åsa en chokladpenis och Fredrik fick en chokladvagina. Sen gav jag Fredrik ett duschmunstycke som ändrar färg på strålen beroendes på hur varmt vattnet är. Fräsigt!




Nu ska jag snart åka bort till mamma för att börja tvätta. Ska roa mig med det under kalaset, hinner typ inte annars!

Aligator!


Kommentarer
Postat av: Erin

Var köpte du duschmunstycket? Jag tycker det låter lite coolt.

2010-01-03 @ 15:27:43
Postat av: Hanna

elgiganten

2010-01-03 @ 17:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0