God afton

Ännu en dag i min ytterst spännande jobb-vardag har gått förbi. Relativt obemärkt.

Jag har en fråga. Vem fan var o drog i min dörr inatt? Höll på o skita ner mig! Först knacka, banka i handtaget och sen putta på brevlådan. Och sen till råga på allt gå därifrån innan jag hunnit kolla vem det var?! Mitt hjärta slog snabbare än någonsin av chocken.

Imorgon blir det jobb igen. 12-20. Jippi.

På måndag har jag börjat smida lite planer.. På listan finns: Sola, färga håret, gå på bio. Fyfan va jag längtar till nästa helg när jag e ledig...!

Fanfanfan

Jag tänkte måla en fin bild eller någonting, men jag orkar inte. Nästa vecka lovar jag att bli roligare med uppdateringar och bilder. Stackars er som läser min blogg just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0