Måndag

Vaknade i vanlig ordning av ett jävla bankande från ett bygge en liten bit härifrån ca 10000 ggr i timman mellan 6-9.. Varför måste dom börja så tidigt?! Haha.. Gick inte upp förens 12 iofs, men det var skönt att ligga kvar i sängen.. :)

Har vart duktig o diskat berget av disk jag hade i köket... Sjukt hur mycket disk det blir när man är 2.. Har även bäddat rent. Jag brukar alltid använda samma lakan av ren lathet (Tvättar dom och bäddar med dom igen) Men nu tog jag nya lakan så att ingen ska tro att jag inte har bäddat rent på typ ett halvår!! Hihi

Stod i fönstret och skakade ur mitt täcke och sådär.. Tror jag sjöng rätt högt och plötsligt när jag kollar ut står det en gubbe och rå-glor på mig och ler.. Fick slänga mig bort från fönstret haha... Hade ju knappt nåt på mig!





Typ såhär snygg var han..

 

Det verkar ha flyttat in några killar i min uppgång, men har ännu inte fått chansen att inspektera dom. Man kan ju hoppas på det bästa.


Kommentarer
Postat av: julia

hahaha du e la för härlig!!

"tror jag sjöng rätt högt" haha <3

jag vill också sjunga när jag bäddar o fixar xx

2010-01-18 @ 19:40:52
Postat av: Alexandra

hahahaha!! vadå mycket disk när man e två? :O

2010-01-19 @ 17:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0